موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 16:452021-09-25بين الملل

طرح «ابتکار همسایگی مسالمت آمیز» گرجستان برای حل بحران قره باغ


نخست وزیر گرجستان طی سخنانی از ارائه طرحی به نام «ابتکار همسایگی مسالمت آمیز» به کشورهای حاشیه دریای سیاه در راستای دستیابی به صلح و ثبات در این منطقه خبر داد.

- به نقل از تاس، ایراکلی گاریباشویلی نخست وزیر گرجستان طی سخنانی از ارائه طرحی به نام ابتکار همسایگی مسالمت آمیز به کشورهای حاشیه دریای سیاه در راستای دستیابی به صلح و ثبات در این منطقه خبر داد.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر گرجستان که این اظهارات را در جریان سخنرانی خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد مطرح می کرد، گفت: از منظر ژئوپلیتیک ، منطقه دریای سیاه (با اجرای این طرح) اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

دریای سیاه در خط مقدم یک مسابقه شطرنج منطقه ای پویا قرار دارد.

اگر ما بتوانیم صلح و ثبات را در اینجا حفظ کنیم ، می توانیم این کار را در جای دیگر انجام دهیم.

نخست وزیر گرجستان با طرح این موضوع که هدفش از از ارائه این طرح، دستیابی به صلح و ثبات در منطقه است، در خصوص بحران قره باغ گفت: در قفقاز جنوبی ، من آنچه را که من ابتکار همسایگی صلح آمیز می نامم ، برای ایجاد ثبات در منطقه مان پیشنهاد می کنم.

وی همچنین از آمادگی کشورش برای میزبانی طرف های درگیر در قره باغ سخن گفته و افزود: گرجستان آماده میزبانی گردهمایی بین المللی در تفلیس برای بحث در مورد چشم انداز طرح همسایگی صلح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «ابتکار همسایگی مسالمت آمیز» گرجستان برای حل بحران قره باغ

طرح «ابتکار همسایگی مسالمت آمیز» گرجستان برای حل بحران قره باغ