مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 16:302021-09-25سياسي

هیچ مکانی نمی تواند جایگاه مدرسه را برای دانش آموزان بگیرد


سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: هیچ مکانی نمی تواند جایگاه مدرسه را برای دانش آموزان بگیرد و تاثیر آموزش در محیط امن که فارغ از هر گونه آسیب های روحی و اجتماعی باشد به مراتب از مکان های دیگر حتی خانه بیشتر است.

- ایسنا/قم سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: هیچ مکانی نمی تواند جایگاه مدرسه را برای دانش آموزان بگیرد و تاثیر آموزش در محیط امن که فارغ از هر گونه آسیب های روحی و اجتماعی باشد به مراتب از مکان های دیگر حتی خانه بیشتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا آیین آغاز سال تحصیلی 1401-1400 آموزش و پرورش استان قم همزمان با سراسر کشور با حضور بهرام سرمست استاندار قم، احمد امیر آبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حسن شربت دار سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، حمیدرضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش استان قم، محمد رضا قدیر رییس دانشکده علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش و ارگان های اجرایی استان در هنرستان ماندگار قدس برگزار شد.

حسن شربت دار سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علی لندی دانش آموزی که با فداکاری جان خود را در سانحه ی آتش سوزی بر اثر سوختگی در طی بیرون آوردن دو خانم از آتش از دست داده بود خاطر نشان کرد: امث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مکانی نمی تواند جایگاه مدرسه را برای دانش آموزان بگیرد

هیچ مکانی نمی تواند جایگاه مدرسه را برای دانش آموزان بگیرد