مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 16:002021-09-25بين الملل

گنبد آهنین؛ روسای جمهوری آمریکا تغییر می کنند اما حمایت از اسراییل باقی است


سیاست دولت جو بایدن در قبال چندین موضوع داخلی و خارجی در واقع تفاوتی با سیاست های دولت دونالد ترامپ ندارد و تغییر رؤسای جمهور این کشور منجر به کاهش جانبداری از رژیم صهیونیستی نشده است و به نظر می رسد که تغییر روسای جمهور آمریکا و دولت های آن این واقعیت .

- سیاست دولت جو بایدن در قبال چندین موضوع داخلی و خارجی در واقع تفاوتی با سیاست های دولت دونالد ترامپ ندارد و تغییر رؤسای جمهور این کشور منجر به کاهش جانبداری از رژیم صهیونیستی نشده است و به نظر می رسد که تغییر روسای جمهور آمریکا و دولت های آن این واقعیت را برای فلسطینی ها تغییر نمی دهد که اسراییل و لابی های اصلی مالی و سیاسی مرتبط با آن بخشی از مسائل داخلی و خارجی آمریکا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک ستون نویس در روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی درباره موافقت مجلس نمایندگان آمریکا با کمک یک میلیارد دلاری به سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نوشت: دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا که از ترامپ گرایی رهایی یافته بود، مشخص شد که در چندین موضوع داخلی و خارجی با دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق تفاوتی ندارد.

ازجمله این مسائل می توان به برخورد با متحدان غربی و در راس آن فاجعه دیپلماتیک با فرانسه و همچنین برخی مسائل داخلی آمریکا درباره پناهندگان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنبد آهنین؛ روسای جمهوری آمریکا تغییر می کنند اما حمایت از اسراییل باقی است

گنبد آهنین؛ روسای جمهوری آمریکا تغییر می کنند اما حمایت از اسراییل باقی است