مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 15:502021-09-25اجتماعي

هشدار سطح زرد هواشناسی خراسان رضوی نسبت احتمال جاری شدن روان آب و وزش باد شدید


اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با توجه به نفوذ سامانه ناپایدار جوی و تأثیر جریانات خنک و مرطوب شمالی از فردا یکشنبه 4 مهر که منجر به کاهش محسوس دما، - افزایش ابرناکی و وقوع بارش های رگباری با احتمال رعدوبرق در سطح استان خواهد شد، با صدور اطلاعیه هشدار سطح زرد داد.

در این اطلاعیه آمده است: طبق تحلیل نقشه ها و مدل های پیش یابی؛ با توجه به نفوذ سامانه ناپایدار جوی و تأثیر جریانات خنک و مرطوب شمالی از فردا یکشنبه 1400/07/04 ضمن کاهش محسوس دما، افزایش ابرناکی و همچنین افزایش گرادیان فشار شاهد وقوع بارش های رگباری با احتمال رعدوبرق در سطح استان خواهیم بود.

در توصیف ناپایداری مورد انتظار به کاهش محسوس دما طی 48 ساعت آینده : ( دمای روزانه بین 8 تا 12 درجه و دمای شبانه بین 5 تا 7 درجه سلسیوس نسبت به روز و شب جاری) در غالب نقاط استان، وقوع بارش های رگباری با احتمال رعدوبرق در نیمه شمالی و بخش هایی از شرق استان اشاره شده است.

 افزایش شدت وزش باد  در روزهای  یکشنبه و دوشنبه هفته جاری با احتمال بروز خسارت، کاهش دید و کیفیت هوا ) در غالب نقاط استان به ویژه نیمه غربی، نوار شرقی و بخش هایی از شمال استان نیز پیش بینی شده است.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی کاهش محسوس دما، بروز خسارت به سبب وزش باد شدید و احتمال ایجاد روان آب به سبب رگباری بودن بارش ها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سطح زرد هواشناسی خراسان رضوی نسبت احتمال جاری شدن روان آب و وزش باد شدید

هشدار سطح زرد هواشناسی خراسان رضوی نسبت احتمال جاری شدن روان آب و وزش باد شدید