مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 14:402021-09-25ورزشي

17 پروژه طی هفته گردشگری در گلستان به بهره برداری می رسد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: در هفته گردشگری 17 پروژه در گلستان به بهره برداری خواهد رسید و همچنین عملیات اجرایی 6 پروژه دیگر آغاز می شود.

- ، احمد تجری عصر شنبه در خصوص برنامه های هفته گردشگری در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: معاونت گردشگری استان برای گرامیداشت هفته گردشگری، 67 برنامه در استان در قالب افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه ها، نشست های تخصصی، کارگاه های آموزشی، تورها و نمایشگاه های مختلف، آیین های مذهبی و معنوی، برنامه های فرهنگی و ورزشی و غیره تدارک دیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با بیان این که از این تعداد برنامه 23 مورد مربوط به افتتاح و کلنگ زنی پروژه های گردشگری در سطح استان است، گفت: در هفته گردشگری 17 پروژه به بهره برداری خواهد رسید و همچنین عملیات اجرایی 6 پروژه شامل اقامتگاه بوم گردی، مزرعه گردشگری، سفره خانه سنتی، دفتر خدمات مسافرتی، هتل آپارتمان و غیره آغاز می شود.

وی گفت: با توجه به تقارن روز جهانی گردشگری سال جاری با روز اربعین حسینی، اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی از مهم ترین برنامه های تدارک دیده شده در هفته گردشگری سال جاری است.

تجری اضافه کرد: مسابقه عکاسی از جاذبه های مراسم و آیین مذهبی استان، اجرای برنامه های نقالی، تولید محتوا از مراسم مذهبی ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 پروژه طی هفته گردشگری در گلستان به بهره برداری می رسد

17 پروژه طی هفته گردشگری در گلستان به بهره برداری می رسد