مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 14:302021-09-25اقتصادي

اولین طرح فروش فوری بدون قرعه کشی ایران خودرو / تولید تارا افزایش یافت


گروه صنعتی ایران خودرو، امروز (شنبه) در رابطه با طرح های فروش و خودروی ملی خود (تارا)، اخباری را اعلام کرده است که هر یک به نوبه خود، حائز اهمیت است.

- گروه صنعتی ایران خودرو، امروز (شنبه) در رابطه با طرح های فروش و خودروی ملی خود (تارا)، اخباری را اعلام کرده است که هر یک به نوبه خود، حائز اهمیت است.

همانطور که چندی پیش، بابک رحمانی- معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو- به ایسنا، خبر داده بود که در آینده ای نزدیک برنامه فروش جدیدی برای هایما S7 بدون محدودیت های قرعه کشی اجرا خواهد شد و سپس این روش برای هایما S5 برگزار خواهد شد، حال این وعده محقق شده و گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد، اولین طرح فروش فوق العاده خود بدون قرعه کشی را از چهارشنبه هفته جاری (هفتم مهر ماه) به مرحله اجرا گذارد.

این طرح در وهله اول، برای هایما S7 پلاس اتوماتیک اجرا خواهد شد که این خودرو در رنگ های سفید، مشکی، زغالی، خاکستری و نقره ای متالیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می شود.

فروش فوق العاده تارا به زودی همچنین، حمید مرادی-قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو- امروز (شنبه) از افزایش روزانه تولید تارا به 100 دستگاه در این گروه خودروسازی خبر داد و با بیان اینکه با ادامه روند کنونی به زودی تولید به 300 دستگاه در روز هم خواهد رسید، گفت: از ابتدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین طرح فروش فوری بدون قرعه کشی ایران خودرو / تولید تارا افزایش یافت

اولین طرح فروش فوری بدون قرعه کشی ایران خودرو / تولید تارا افزایش یافت