مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 14:302021-09-25اقتصادي

پایان گران فروشی خدمات پس از فروش برای کامیون های وارداتی


چنانچه نیاز به استعلام از نمایندگی خدمات پس از فروش برای مدل یا سایر مشخصات کامیون ها باشد ظرف حداکثر دو روز کاری استعلام مربوطه را انجام دهد.

  - چنانچه نیاز به استعلام از نمایندگی خدمات پس از فروش برای مدل یا سایر مشخصات کامیون ها باشد ظرف حداکثر دو روز کاری استعلام مربوطه را انجام دهد.

  طبق آخرین تصمیمات اتخاذ شده در رابطه با تعیین تکلیف کامیون های وارداتی، مقرر شده است کلیه شرکت های خدمات پس از فروش، تعرفه تعهد انجام خدمات را حداکثر سه درصد ارزش سیف کامیون تعیین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از آنکه در هفته های اخیر معاونان دادستان تهران از وضعیت کامیون وارداتی که از حدود دو سال گذشته تا کنون در گمرک دپو شده اند، بازدید و در جریان موانع ترخیص قرار گرفتند، دستورالعملی 15 بندی تعیین و برای اجرا به دستگاه های مربوطه ابلاغ شد.

یکی از موارد پر چالش در تعیین تکلیف این کامیون ها به تعرفه انجام خدمات پس از فروش بر می گشت که دریافتی برخی شرکت ها بالاتر از حد معمول بود، اما این موضوع با ورود دادستانی مورد بررسی قرار گرفته و طبق تازه ترین تصمیم احذ شده در جلسه ای که امروز(شنبه) برگزار شد مشکل تعرفه خدمات پس از فروش نیز حل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان گران فروشی خدمات پس از فروش برای کامیون های وارداتی

پایان گران فروشی خدمات پس از فروش برای کامیون های وارداتی