مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:502021-09-25بين الملل

تشدید اختلاف میان ترامپ و جمهوری خواهان بر سر تقلب در انتخابات


مقام های ارشد دو ایالت تحت کنترل جمهوری خواهان، از اصرار رییس جمهور سابق این کشور به تقلب در انتخابات گلایه کرده و تأکید کردند تغییری در نتایج ایجاد نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دو مقام ارشد ایالت های تحت کنترل جمهوری خواهان در آمریکا به تداوم مطرح شدن ادعای تقلب در انتخابات 2020 از سوی دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور انتقاد کردند.

به نوشته نشریه نیوز ویک ، داگلاس دوسی فرماندار ایالت آریزونا در پیامی توییتری نوشت، با توجه به نتیجه تحقیقی جدید درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته در این ایالت، جو بایدن رییس جمهور آمریکا بیشترین رأی را تصاحب کرده است.

این مقام جمهوری خواه تأکید کرد اعتبار نتیجه انتخابات در این ایالت پابرجا خواهد ماند و علی رغم اصرارهای ترامپ، قانون اجازه چنین کاری را نخواهد داد.

 نتایج تحقیق درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته آمریکا در ایالت آریزونا که به دستور مجلس سنای این ایالت انجام شده است، پیروزی جو بایدن رییس جمهور این کشور را تأیید کرد.

به نوشته روزنامه محلی آریزونا ریپابلیک ، نسخه های منتشر شده از این گزارش نشان می دهد  ترامپ در منطقه ماریکوپا کانتی که بزرگ ترین ناحیه در این ایالت است، با اختلاف ناچیزی بازنده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید اختلاف میان ترامپ و جمهوری خواهان بر سر تقلب در انتخابات

تشدید اختلاف میان ترامپ و جمهوری خواهان بر سر تقلب در انتخابات