مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:452021-09-25سياسي

لایحه رتبه بندی معلمان ماه های آینده در مجلس اجرایی می شود


نماینده مردم شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرانی فرهنگیان در خصوص مطالبات آنها گفت: لایحه رتبه بندی معلمان ماه های آینده در مجلس اجرایی می شود.

- ، حسین حق وردی ظهر شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی که با حضور نورالله طاهری فرمانداری شهریار، سرهنگ یارالهی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهریار، مجید پارسا رییس آموزش و پرورش شهریار و جمعی از مسئولان برگزار شد اظهار داشت: با پیگیری هایی که انجام شد لایحه رتبه بندی بارگذاری شده است و10 روز فرصت هست که نمایندگان مجلس در ارتباط با این مصوبه نظراتشان و پیشنهادات را ثبت کنند بعد انشاالله در نوبت رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: موضوع رتبه بندی معلمان را به جد پیگیری می کنیم که تا این مطالبه اصلی که 10 سال است محور مطالبه فرهنگیان است پس از آن برای تصویب و اجرا به دولت فرستاده شود.

عضو فراکسیون فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مطالبات فرهنگیان نیز خبر داد و گفت: ما به عنوان نمایندگان مجلس و به خصوص در فراکسیون فرهنگیان و در کمیسیون آموزش به عنوان بخشی از جامعه فرهنگی دغدغه های ارزشمند ای که فرهنگیان دارند پیگیری خواهیم کرد و هیچیک از وعده هایی که با فرهنگیان داشته ایم فراموش نخواهیم کرد و الان هم این وعده را می دهم که به جد تا تحقق همه مطالبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه رتبه بندی معلمان ماه های آینده در مجلس اجرایی می شود

لایحه رتبه بندی معلمان ماه های آینده در مجلس اجرایی می شود