مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:302021-09-25سياسي

استان سمنان از پیک پنجم عبور کرده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بر اساس رنگ بندی های جدید و آمار ارائه شده، استان سمنان از پیک پنجم همه گیری ویروس کرونا خارج شده و در سِیر نزولی ابتلا و مرگ و میر بر اثر کرونا قرار دارد.

- ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بر اساس رنگ بندی های جدید و آمار ارائه شده، استان سمنان از پیک پنجم همه گیری ویروس کرونا خارج شده و در سِیر نزولی ابتلا و مرگ و میر بر اثر کرونا قرار دارد.

حبیبی الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان روز شنبه 3 مهر 1400 در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا، گفت: خداوند را شاکریم که پیک سنگینی که بر کشور حاکم شده بود، فروکش کرده و امروز استان سمنان پس از گذر از پیک پنجم، در سِیر نزولی ابتلا و مرگ و میر بر اثر بیماری کرونا قرار دارد.

وی افزود: بر اساس رنگ بندی های جدید، شهرستان میامی در وضعیت رنگ بندی آبی قرار گرفته که این به منزله همه گیری و مرگ و میر حداقلی بر اثر کرونا در این منطقه است.

خجسته پور خاطر نشان کرد: دو شهرستان سرخه و آرادان نیز در شرایط رنگ بندی زرد کرونایی قرار داشته و سایر شهرستان های استان از جمله، سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدیشهر، همچنان در وضعیت رنگ بندی نارنجی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان از پیک پنجم عبور کرده است

استان سمنان از پیک پنجم عبور کرده است