مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:252021-09-25بين الملل

استقرار 9500 رزمنده الحشد الشعبی در کربلای معلی


فرمانده عملیات «الفرات الاوسط» در سازمان الحشد الشعبی گفت که 9500 نیروی این سازمان برای تامین امنیت و ارائه خدمات مورد نیاز زائران اربعین حسینی (ع) در کربلای معلی مستقرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با دومین هفته اجرای طرح امنیتی و خدماتی سازمان الحشد الشعبی عراق در کربلای معلی، سرتیپ علی الحمدانی فرمانده عملیات الفرات الاوسط در سازمان الحشد الشعبی، از مشارکت 9500 نیروی این سازمان در تامین امنیت مراسم اربعین حسینی (ع)، در این استان خبر داد.

وی طی بیانیه ای که نسخه ای از آن در پایگاه خبری المعلومه منتشر شد، تصریح کرد: تعداد نیروهای الحشد الشعبی مستقر در شهر کربلای معلی دو برابر شده و به 9500 نفر رسیده است تا امنیت زائران و خدمت به آن ها را تامین کنند.

همچنین 266 خودروی امنیتی در این ماموریت شرکت داده شده اند .

سرتیپ الحمدانی توضیح داد که عملیات تامین امنیت و خدمات زوار، شامل استان های کربلا، دیوانیه و بابل است که با هماهنگی بقیه تیپ های الحشد الشعبی مستقر در این مناطق دنبال می شود .

وی افزود که فرماندهی تحت فرمانش، با تمامی استانهای مرکزی برای تامین امنیت مراسم اربعین حسینی هماهنگ است.

شمار نیروهای ذخیره الحشد الشعبی در استان بابل به 3000 داوطلب و در نجف اشرف به 2000 داوطلب می رسد و 1500 داوطلب نیز در طول مسیر پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 9500 رزمنده الحشد الشعبی در کربلای معلی

استقرار 9500 رزمنده الحشد الشعبی در کربلای معلی