مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:102021-09-25ورزشي

5 هزار شهید بیانگر تجلی ارزشهای فرهنگی در شخصیت ورزشکاران است


تقدیم پنج هزار شهید ورزشکار در هشت سال دفاع مقدس بیانگر تجلی ارزشهای فرهنگی در شخصیت ورزشکاران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حمید سجادی در آیین تجلیل از ورزشکاران جوانمرد و مروجین اخلاق و معنویات، برگزاری این نشست را برای تعالی وررش کشور مهم ارزیابی کرد و با تقدیر از سازمان بسیج ورزشکاران بدلیل برگزاری این رویداد ارزشی و ورزشی ، تعمیق ارزش های فرهنگی و دینی در ورزش کشور را مورد تاکید قرار داد.

وزیر ورزش و جوانان اهمیت مصالح ملی در عرصه ورزش را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد : به قواعد بین المللی در ورزش به خوبی آگاهی داریم و به عنوان سرباز ولایت و دولت مردمی تاکید می کنم که مواضع ما مشخص است.

همانطور که منشور المپیک جای خود را دارد، فتوای حضرت امام خمینی (ره) در خصوص موارد مختلف از جمله در ورزش جای خودرا دارد و کاملا مشخص است.

وی ادامه داد : امروز دور هم جمع شدیم تا مرام جوانمردی که در ورزش محقق شده است را قدر بدانیم چرا که اصل در ورزش ، فتوت است و این مهم باید همچنان در ورزش این سرزمین مورد تاکید و توجه قرار بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر تلاش در راستای ارتقا جایگاه ایران در بخش ورزش قهرمانی و اعتلای ارزشهای اخلاقی گفت: به شرایط موجود قانع نیستیم و همواره تاکید داشته ام که اول راه هستیم و اعتقاد دارم که این وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار شهید بیانگر تجلی ارزشهای فرهنگی در شخصیت ورزشکاران است

5 هزار شهید بیانگر تجلی ارزشهای فرهنگی در شخصیت ورزشکاران است