مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:002021-09-25اقتصادي

پرداخت به موقع حقوق و بیمه تکمیلی بازنشستگان، در اولویت صندوق بازنشستگی کشوری


سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به دو مسئله «بیمه تکمیلی بازنشستگان» و «پرداخت به موقع حقوق» گفت: این دو موضوع اولویت کاری صندوق است و تلاش خواهد شد راه حلی برای رفع دغدغه بازنشستگان فراهم شود.

- سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به دو مسئله بیمه تکمیلی بازنشستگان و پرداخت به موقع حقوق گفت: این دو موضوع اولویت کاری صندوق است و تلاش خواهد شد راه حلی برای رفع دغدغه بازنشستگان فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسکندری در نخستین نشست خود با مدیران و اعضای کانون های بازنشستگی استان تهران و 30 استان دیگر که به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد، با تاکید بر اینکه حفظ منزلت این بزرگان موی سپید کشور بر ما واجب و لازم است، گفت: در برخی مواردی که عزیزان مطالبه ویژه ای دارند ما در حد مقدور با جدیت و فوریت آن را پیگیری و اجرایی می کنیم.

به عنوان مثال، کارت حقوقی عکس دار برای بازنشستگان کاملا اختیاری بوده و اگر فردی علاقه به دریافت کارت جدید ندارد نیازی به آن نخواهد داشت.

وی با قدردانی از تلاش ها و خدمات مدیرعامل پیشین صندوق بازنشستگی کشوری، تصریح کرد: کارهای خوبی نیز در دوره قبل انجام شده و رویکرد و نگاه ما نیز بهبود بیشتر شرایط کنونی به شکلی است که مزیت های جدیدی برای بازنشستگان فعلی و آینده این صندوق ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت به موقع حقوق و بیمه تکمیلی بازنشستگان، در اولویت صندوق بازنشستگی کشوری

پرداخت به موقع حقوق و بیمه تکمیلی بازنشستگان، در اولویت صندوق بازنشستگی کشوری