مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:552021-09-25فرهنگي

اجرای «ورودی پنج» و «شرح یک روزنه» در حوزه هنری


نمایش «ورودی پنج» و «شرح یک روزنه» در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به صحنه می روند.

- به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، گروه هنری چهره با نمایش ورودی پنج به نویسندگی و کارگردانی رسول نقوی، بار دیگر چراغ تماشاخانه مهر را روشن می کند و میزبان علاقه مندان به هنر تئاتر می شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: پهلوان ولی در آخرین روزهای عمر خود قرار دارد و تصمیم گرفته که جانشین خود را انتخاب و معرفی نماید، پس مردم شهر را توسط دخترانش به آزمون می کشد، تا دریابد چقدر آمادگی پذیرش نایپ پهلوان در شهر و مردم وجود دارد.

سعید بحرالعلومی، یوسف طاهریان، افشین قدیمی، فریبا رسولی، مروارید معصومی، ماهان جعفری، مهرنوش حسینی، سید محمدحسینی، شهرام طهماسبی و زهرا بهاری، بازیگران این نمایش هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به مشاور و مجری طرح: لیلا فیضی، طراح صحنه، نور و لباس: یوسف طاهریان، آهنگساز: محمد فرشته نژاد، دستیار کارگردان: محمدرضا جعفری، طراح پوستر و بروشور: شهرام طهماسبی، مجری پوستر و بروشور: پرستو ارفعی، منشی صحنه: هانیه حسینی، مدیر صحنه: نازنین قرش پور، اجرای نور: محمدرضا جعفری، بهار حسینی، اجرای صدا: هانیه حسینی، مدیر روابط عمومی: بهار حسینی و عکاس: ریحان رشیدمهربان، اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «ورودی پنج» و «شرح یک روزنه» در حوزه هنری

اجرای «ورودی پنج» و «شرح یک روزنه» در حوزه هنری