مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:552021-09-25سياسي

گلستان هر 2 ماه یکبار شاهد یک بحران بزرگ/ نجار: تنها موفق به جذب 5 بالگرد شده ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، رییس موظف است با همکاری نیروهای مسلح نسبت به اطفا حریق اقدام کنند.

نجار: تنها موفق به جذب 5 بالگرد شده ایم وی تصریح کرد: با وجود تلاش های صورت در طول 10 تا 12 سال گذشته تنها موفق به جذب پنج بالگرد شده ایم.

رییس سازمان مدیریت بحران گفت: مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای برای همراهی نیروهای مسلح در بحران ها داشته اند، گفت: باید سطح آگاهی عمومی را افزایش دهیم و همچنین به طور جدی با عاملان ایجاد آتش سوزی ها برخورد کنیم.

نجار خاطرنشان کرد: از سال 1394 تاکنون تلاش های جدی برای تامین بالگرد صورت گرفته و البته تاکنون 16 پایگاه امدادی در کشور ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: آتش سوزی در دو منطقه یانه سر و درازنو از ظهر یکم مهر آغاز شد که تا به این لحظه حریق یانه سر اطفا شده اما مهمترین عامل ادامه حریق درازنو شدت وزش باد است.

* منصور: تاکنون 70 درصد حریق در درازنو اطفا شد/ گلستان پس از فارس بیشترین حریق را در طول یک سال گذشته تجربه کرد معاون وزیر و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در جلسه مدیریت بحران استان گلستان گفت: گلستان پس از فارس بیشترین حریق را در طول یک سال گذشته تجربه کرده است.

مسعود منصور اظهار کرد: تعداد حریق ها در یک سال گذشته 45 درصد و مساحت آتش سوزی ها 41 درصد کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان هر 2 ماه یکبار شاهد یک بحران بزرگ/ نجار: تنها موفق به جذب 5 بالگرد شده ایم

گلستان هر 2 ماه یکبار شاهد یک بحران بزرگ/ نجار: تنها موفق به جذب 5 بالگرد شده ایم