مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:502021-09-25سياسي

جوانان را باید همانند جوانان دوران دفاع مقدس تربیت کنیم


رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی گفت: وظیفه ما است که هرسال یاد شهدا را گرامی داشته و جوانان مان را مثل جوانان دوران دفاع مقدس تربیت کنیم که به تعبیر رهبر معظم انقلاب فتح الفتوح اصلی تربیت این جوانان است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی گفت: وظیفه ما است که هرسال یاد شهدا را گرامی داشته و جوانان مان را مثل جوانان دوران دفاع مقدس تربیت کنیم که به تعبیر رهبر معظم انقلاب فتح الفتوح اصلی تربیت این جوانان است.

بخشعلی معصومی روز شنبه، سوم مهر ماه، در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، اساتید و دانشجویان در دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد، اظهار کرد: هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدایی است که هشت سال از جان خود مایه گذاشته و در سنگر اسلام در مقابل استکبار جهانی و مرتجعین منطقه که همگی مسلح بودند، دفاع کردند.

وی ادامه داد: دشمنان می ‎خواستند انقلاب نوپای اسلامی را از بین برده و کشور را تجزیه و ناامن کنند، اما نمی دانستند که جوانان ما دارای عزم و ایمان الهی هستند.

رییس دانشگاه پیام نور استان در خصوص آغاز سال تحصیلی جدید گفت:دانشگاه پیام نور، تنها دانشگاهی بود که در شرایط کرونایی توانست با برگزاری کلاس های تماما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان را باید همانند جوانان دوران دفاع مقدس تربیت کنیم

جوانان را باید همانند جوانان دوران دفاع مقدس تربیت کنیم