مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:402021-09-25بين الملل

رییس جمهوری قبرس مصمم به گفتگو با ترکیه


رییس جمهوری قبرس تاکید کرد که تنها یک راه برای این جزیره وجود دارد و آن، دستیابی به سازش بر اساس فدراسیون دو منطقه ای و دو جامعه با برابری سیاسی است همانطور که در قطعنامه های مربوط به شورای امنیت سازمان ملل و مطابق با اصولی آمده که اتحادیه اروپا بر اساس آن تاسیس شده است.

- رییس جمهوری قبرس تاکید کرد که تنها یک راه برای این جزیره وجود دارد و آن، دستیابی به سازش بر اساس فدراسیون دو منطقه ای و دو جامعه با برابری سیاسی است همانطور که در قطعنامه های مربوط به شورای امنیت سازمان ملل و مطابق با اصولی آمده که اتحادیه اروپا بر اساس آن تاسیس شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری سازمان ملل، نیکوس آناستازیادس، رییس جمهوری قبرس در سخنانش در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: توافقی مد نظر است که بدون سیستم منسوخ تضمین ها، حق مداخله، حضور نیروهای خارجی یا هر نوع وابستگی خارجی به یک دولت کارآمد و پایدار منجر شود.

سازشی که برای همه قبرسی ها، قبرس یونانی نشین و ترک نشین به یک اندازه سود دهی داشته باشد و به حقوق بشر آنها احترام بگذارد و به صلح و ثبات منطقه کمک کند.

وی که یکی از سخنرانی های چهارمین روز مجمع عمومی سازمان ملل بود، با بیان اینکه خواستار از سرگیری گفت وگو با ترکیه درباره وضعیت قبرس است، ادامه داد: در صحن مجمع عمومی بیانگر و نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری قبرس مصمم به گفتگو با ترکیه

رییس جمهوری قبرس مصمم به گفتگو با ترکیه