مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:152021-09-25بين الملل

انصارالله: متجاوزان اشغالگر با حقارت از یمن بیرون خواهند رفت


وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله تاکید کرد، متجاوزان اشغالگری که از خروج آبرومندانه از یمن امتناع کردند، تکبر و زورگویی شان آنها را با حقارت و خواری از خاک یمن بیرون خواهد کرد.

- وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله تاکید کرد، متجاوزان اشغالگری که از خروج آبرومندانه از یمن امتناع کردند، تکبر و زورگویی شان آنها را با حقارت و خواری از خاک یمن بیرون خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره وابسته به جنبش انصارالله یمن، محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن وابسته به انصارالله در بازدید از نیروهای ارتش و کمیته های مردمی که پس از آزادسازی البیضاء در دو منطقه الصومعه و مسوره آن مستقر هستند، اظهار کرد: متجاوزان اشغالگر از اینکه با آبرو از یمن خارج شوند، امتناع کردند و تکبر و زورگویی شان آنها را به خروج حقیرانه از خاک یمن وادار خواهد کرد.

العاطفی از مخفیگاه های تروریست های القاعده و داعش در مناطق آزاد شده استان البیضا و نیز انبارهای بمب و کمربندهای انفجاری تروریست ها بازدید کرد.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در ادامه به نیروهای دلاور ارتش و کمیته های مردمی یمن و نیز نیروهای وفادار عشایر یمن آزادی کامل استان البیضا و بیرون راندن تکفیری ها از آن را تبریک گفت و تاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: متجاوزان اشغالگر با حقارت از یمن بیرون خواهند رفت

انصارالله: متجاوزان اشغالگر با حقارت از یمن بیرون خواهند رفت