مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:152021-09-25سياسي

حضورِ یک زوج ایثارگر در خط مقدم/ نکته رهبر انقلاب در دیدار خصوصی نویسندگان


نویسنده کتاب «تا ابد با تو می مانم» می گوید: به تعداد تمام مردانی که در جنگ حضور داشته اند، زنان شگفت انگیزی داریم که باید شناسایی و خاطرات شان ثبت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، تا ابد با تو می مانم شاید از آن جهت کتابِ شایسته تقدیرِ کتاب سال بانوان شد که عاشقانه ای است در دلِ جنگ و میدانِ نبرد که به نقش مهم زنان در هشت سال دفاع مقدس می پردازد.

این کتاب با شرطِ دختری 16 ساله که آرزو داشته همسرش در خط مقدم جنگ باشد شروع می شود و در ادامه می بینیم که هر دو باهم وارد منطقه عملیاتی می شوند.

مریم عرفانیان، نویسنده، روزنامه نگار، پژوهشگر و نویسنده کتاب معتقد است به تعداد تمام مردانی که در جنگ حضور داشته اند، زنان شگفت انگیزی داریم که باید شناسایی و خاطرات شان ثبت شود.

تا ابد با تو می مانم منتشر شده توسط انتشارات به نشر عاشقانه ای آرام است که سبکِ زندگی اسلامی در آن منعکس شده و لایه های مختلفِ اجتماعی، فرهنگی و حماسی جنگ را در خود دارد.

در ادامه گفت وگوی فارس را با این نویسنده می خوانید: * در ابتدای مصاحبه از خلق قصه تا ابد با تو می مانم شروع کنیم؛ اینکه داستان با ماجرای ازدواج کلید زده می خورد.

تا ابد با تو می مانم روایت زندگی دختری 16 ساله است که می خواسته همسرش در خط مقدم جنگ باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضورِ یک زوج ایثارگر در خط مقدم/ نکته رهبر انقلاب در دیدار خصوصی نویسندگان

حضورِ یک زوج ایثارگر در خط مقدم/ نکته رهبر انقلاب در دیدار خصوصی نویسندگان