مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:152021-09-25سياسي

گلستان پایگاه استقرار دائمی بالگرد می شود


رییس سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور گفت: از وزارت دفاع خواسته شده تا با توجه به پتانسیل بالای حریق در گلستان خصوصاً در فصل پاییز، یک بالگرد دست کم تا پایان فصل پاییز در این استان به طور دائم حضور داشته باشد.

- ایسنا/گلستان رییس سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور گفت: از وزارت دفاع خواسته شده تا با توجه به پتانسیل بالای حریق در گلستان خصوصاً در فصل پاییز، یک بالگرد دست کم تا پایان فصل پاییز در این استان به طور دائم حضور داشته باشد.

مسعود منصور در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران استان گلستان در گرگان اظهار کرد: گلستان یکی از استان هایی است که از 16 پایگاه استقرار بالگرد در کشور، یکی از آنها باید در این استان باشد.

وی افزود: در جلسه امروز مصوب شد تا حتماً از وزارت دفاع خواسته شود یک بالگرد دست کم تا پایان فصل پاییز که احتمال وقوع آتش سوزی در جنگل های شمالی زیاد است، در گلستان مستقر باشد.

رییس سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور بیان کرد: اگر بالگرد در منطقه حضور داشته باشد می توان در بهترین زمان ممکن جلوی گسترش حریق را گرفت.

منصور در ادامه با اشاره به آتش سوزی درازنو، گفت: توپوگرافی سخت و سرعت وزش باد در این منطقه که به بیش از 70 کیلومتر بر ساعت نیز می رسد، کار اطفای حریق را با سختی روبه رو کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان پایگاه استقرار دائمی بالگرد می شود

گلستان پایگاه استقرار دائمی بالگرد می شود