مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:002021-09-25حوادث

از غرق شدن 4 نفر در آب های ساحلی مازندران تا حریق 50 هکتار از جنگل های بهشهر


غرق شدن 4 نفر در آب های ساحلی مازندران تا حریق 50 هکتار از جنگل های بهشهر جط مهم ترین حوادث طی شبانه روز گذشته بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران،در بسته خبری پلیس مازندران غرق شدن چهار نفر در آب های ساحلی استان طی روز گذشته و حریق در 50 هکتار از جنگل های هزارجریب بهشهر جز مهم ترین اخبار بوده است.

*غرق شدن 4 جوان در آب های ساحلی مازندران نعمت الله آزادی معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از غرق شدن 4 جوان در آب های ساحلی مازندران  خبر داد و گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن شهروندان و مسافران در آبهای ساحلی استان در روز گذشته، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی از غرق شدن  چهار نفر از هموطنان از استان های مختلف کشور در سواحل شهرستان های نوشهر، نور، چالوس و تنکابن طی روز گذشته خبر داد و گفت: این افراد به علت عدم آشنایی به فنون شنا و شنا در خارج از محدوده طرح جان باختند که جسد این افراد با حضورعوامل امدادی کشف و به سردخانه منتقل شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران افزود: ناآشنایی به فن شنا، شنا در خارج از محدوده طرح های ایجاد شده و نقاط حادثه خیز و بی توجهی به هشدارهای ناجیان غریق و ماموران انتظامی سالانه سبب غرق ده ها نفر از هموطنان و گردشگرانی می شود که نا آگاهانه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از غرق شدن 4 نفر در آب های ساحلی مازندران تا حریق 50 هکتار از جنگل های بهشهر

از غرق شدن 4 نفر در آب های ساحلی مازندران تا حریق 50 هکتار از جنگل های بهشهر