مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:502021-09-25سياسي

پاسخ عراقچی به کیهان درباره ماجرای گریه ی شرمن


«جای تعجب دارد که ادعای یک دیپلمات آمریکایی مورد پذیرش واقع می شود و از آن به عنوان مستمسکی برای تمسخر دیپلمات جمهوری اسلامی، یا حداقل یک برادر دینی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سید عباس عراقچی، معاون سیاسی سابق وزیر خارجه و مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات هسته ای به مطلب روز چهارشنبه روزنامه کیهان علیه تیم مذاکره کننده هسته ای پاسخ داده است.

کیهان در گزارشی تسلط تیم مذاکره کننده را زیر سوال برده و در بخشی از گزارش با اشاره به ماجرای گریه وندی شرمن مذاکره کننده ارشد آمریکا در مقابل عراقچی، عملکرد معاون ظریف را مورد انتقاد قرار داده است.

در جوابیه عراقچی به کیهان آمده است: جناب آقای شریعتمداریمدیر مسئول محترم روزنامه کیهانبا سلام، در شماره روز چهارشنبه 31 شهریور روزنامه کیهان مطلبی تحت عنوان مسلط به فنون مذاکره بودند و آن خسارت محض را بار آوردند؟! به چاپ رسیده است که تسلط به رموز و فنون مذاکره از سوی اینجانب را با ذکر نام به تمسخر گرفته و دلیل آن را چنین آورده است: وندی شرمن، مذاکره کننده آمریکایی در کتاب خاطراتش آورده که در بخشی از مذاکره کشورش خواسته ای داشته که نمی توانسته آن را به طرف ایرانی بقبولاند و همین کار را مشکل کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ عراقچی به کیهان درباره ماجرای گریه ی شرمن

پاسخ عراقچی به کیهان درباره ماجرای گریه ی شرمن