مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:402021-09-25اجتماعي

احتمال آموزش 30 درصد از دانش آموزان به صورت حضوری


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: باتوجه به روند واکسیناسیون دانش آموزان، این امیدواری وجود دارد در مهر 30 درصد دانش آموزان به صورت حضور آموزش ببینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا کمریی صبح شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس فارس که به صورت همزمان با سراسر کشور در دبیرستان شاهد 16 شیراز برگزار شد گفت: هفته دفاع مقدس را با یاد شهدا و رشادت و دلاوری آنان در عرصه مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم گرامی می داریم.

وی با اعلام برنامه های آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید عنوان کرد: رشد و اعتلای نظام تعلیم و تربیت در کشور از مأموریت ها و رسالت های جامعه فرهنگیان است.

کمریی ورود به مدرسه را از روزهای فراموش نشدنی برای همه افراد دانست و حضور دانش آموزان را پس از 19 ماه وقفه در محیط آموزشی در رشد اندیشه و شکوفایی معنوی بسیار مؤثر خواند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: تداوم و عدم تعطیلی آموزش ها در دوران کرونا از اقدامات بی نظیر ایران است.

همچنین 19 هزار برنامه تولیدی توسط صدا و سیما یکی از اقداماتی خوبی است که حتی اجازه ندادیم دانش آموزی در دورترین نقطه از کشور با وجود کاستی های موجود از تحصیل جا بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال آموزش 30 درصد از دانش آموزان به صورت حضوری

احتمال آموزش 30 درصد از دانش آموزان به صورت حضوری