مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:302021-09-25اجتماعي

6000 راننده ناوگان حمل و نقل در ارومیه علیه کرونا واکسینه شدند


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت:  از فعالیت و تمدید پروانه انتقال و بهربرداری رانندگان حمل و نقل بار و مسافر شهری که جهت دریافت واکسن مراجعه نکرده اند، - ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت:  از فعالیت و تمدید پروانه انتقال و بهربرداری رانندگان حمل و نقل بار و مسافر شهری که جهت دریافت واکسن مراجعه نکرده اند، جلوگیری می شود.

ناصر سعید آبادی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: 6000 راننده چون رانندگان دارای کارت فعالیت اتوبوس، تاکسی، مینی بوس، آژانس های تلفنی شهری و رانندگان وانت بارهای حمل بار شهری دارای مجوز فعالیت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی دز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گفته وی آن دسته از رانندگانی که نتوانسته واکسن کرونا را دریافت کنند می توانند به محل مرکز واکسیناسیون شهید بابا ساعی مراجعه و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه از رانندگان و فعالان حمل و نقل بار و مسافر شهری درخواست کرد جهت واکسیناسیون اقدام کنند چرا که واکسیناسیون رانندگان فعال ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس بخشنامه های واصله الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6000 راننده ناوگان حمل و نقل در ارومیه علیه کرونا واکسینه شدند

6000 راننده ناوگان حمل و نقل در ارومیه علیه کرونا واکسینه شدند