مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:252021-09-25سياسي

علت تاکید بیشتر بر زیارت امام حسین (ع)


استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم گفت: وعده استجابت دعا زیر قبه، ثواب زیاد زیارت، محسوب نشدن مدت زیارت در مدت عمر، قبولی نماز با تربت کربلا و زیارت امام زمان(عج) هر شب جمعه در کربلا از ویژگی های خاصی است که در مورد زیارت اباعبدالله (ع) مطرح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید رحیم توکل در مراسم عزاداری جمعه شب حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه ائمه آیینه صفات الهی هستند، اظهار کرد: ائمه اطهار(ع) آیینه علم خداوند هستند و وقتی امیرالمؤمنین(ع) می فرمایند آنچه می خواهید از من بپرسید در حقیقت تاکیدی بر علم الهی دارند.

وی گفت: وقتی رفته است و هرچه معرفت بالاتر برود قدم ها ارزش بیشتری پیدا می کند.

استاد حوزه علمیه افزود: ویژگی سوم این است که وقتی انسان به زیارت امام حسین(ع) می رود از زمانی که پا از درب خانه بیرون گذاشت تا زمانی که پایش را درون خانه گذاشت از مدت عمرش محسوب نمی شود و خداوند این زمان را بر عمر انسان افزوده می کند زیرا اعمال ما ملاک مقام و مرتبه ما است و وقتی عمر انسان افزوده شود میدان عمل ما افزوده می شود و مقام انسان بالاتر می رود.

وی با بیان اینکه قبولی نماز انسان به میزان حضور قلب است، افزود: ویژگی چهارم زیارت امام حسین(ع) این است که در روایت داریم که نماز بر تربت سید الشهدا(ع) حجاب آسمان ها را از بین می برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت تاکید بیشتر بر زیارت امام حسین (ع)

علت تاکید بیشتر بر زیارت امام حسین (ع)