مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:252021-09-25فرهنگي

واکنش کانون کارگردانان به اظهارات وزیر ارشاد


سپردن سرنوشت این پدیده نوپای تولید و توزیع به سازمانی که خود رقیب آن است تصمیمی اشتباه و غیر قابل جبران خواهد بود.

  - کانون کارگردانان سینمای ایران در واکنش به سخنان وزیر ارشاد بیانیه 28 صنف سینما را بازنشر کرد و از آن به عنوان بیانیه ای تاریخی نام برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی در نوشتاری از کانون کارگردانان خانه سینما آمده است: کانون کارگردانان سینمای ایران در راستای موضع گیری آقای محمدمهدی اسماعیلی، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مورد لزوم بازگشت شوراهای ساخت و نمایش تولیدات نمایش خانگی به سازمان سینمایی، لازم می داند یادآوری کند این امر مطالبه به حق سینماگران و صنوف سینمایی از سال گذشته بود که مخالفت خود در مقابل دست اندازی صداوسیما به تولیدات نمایش خانگی و اعتراض به عقب نشینی وزارت ارشاد را در بیانیه ای مطرح کردند.

شبکه نمایش خانگی و تولیدات پلتفرم های نوپا به جد در سال های اخیر مخاطبان را به سمت تولیدات داخلی سوق داده است، امری که گویا چند سالی است از اولویت کاری مدیران صداوسیمای ملی خارج شده است.

سازوکار اداری تولیدات نمایش خانگی باید از دست صداوسیمایی که مخاطبین خودش را روز به روز از دست می دهد خارج گردد تا ضمن احترام به خواست مخاطبین میلیونی و روزافزون این تولیدات در داخل و خارج از ایران، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کانون کارگردانان به اظهارات وزیر ارشاد

واکنش کانون کارگردانان به اظهارات وزیر ارشاد