مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:202021-09-25اجتماعي

مسیر توسعه کشور از آموزش و پرورش عبور می کند


مسیر توسعه کشور از آموزش و پرورش عبور می کند و این دستگاه، رکن اصلی توسعه متوازن و همه جانبه در کشور است.

- به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین هدایت الله جمالی پور در مراسم بازگشایی مدارس که به صورت نمادین در دبیرستان صدیقه کبری شهر قزوین برگزار شد اظهار کرد: اگر بخواهیم به پیشرفت و توسعه پایدار برسیم باید مسیر رسیدن به آن را طریق آموزش و پرورش طی کنیم چون در صورت داشتن تمام فناوری ها و فقدان نیروی متخصص و متعهد نمی توانیم به توسعه برسیم.

وی دانش و دانایی را از ارکان مهم توسعه دانست و اذعان کرد: معلمان همواره پیشگام در راستای اندیشه های اسلامی بوده اند و این مهم در تحقق پرورش نسل آینده تأثیر به سزایی دارد.

جمالی پور تصریح کرد: انسان متعهد و متخصص عامل توسعه کشور است و باید بپذیریم مهمترین سرمایه هر جامعه ای فقط نیروی انسانی متخصص و ماهر است که توسعه و پیشرفت را برای کشور به ارمغان می آورد.

این مسئول افزود: انسان های فرهیخته در کلاس های درس و مدرسه تربیت شده اند بنابراین فرهنگیان باید بدانند در خلق رفاه و تربیت آیندگان نقش اساسی دارند و حتماً باید برای موضوع تربیت اهمیت بیشتری قائل باشند.

وی اضافه کرد: نظام آموزشی ما می تواند رفتارهای پرخاشگرانه و بد اخلاقی ها را حل کند و برای تحقق این مهم لازم است آموزش و پرورش به اخلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر توسعه کشور از آموزش و پرورش عبور می کند

مسیر توسعه کشور از آموزش و پرورش عبور می کند