مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:152021-09-25سياسي

سرلشکر باقری: سربازان موجب ارتقاء قدرت دفاعی و ایجاد بازدارندگی برای کشور هستند


حضور مؤثر جوانان عزیز سرباز موجب ارتقای قدرت دفاعی، امنیتی و انتظامی کشور و ایجاد قدرت بازدارندگی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، سرلشکر مردمی از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و جان و مال و ناموس مردم دفاع کرده و با ایثار جان و سلامتی خود امنیت و آرامش را برای ملت سرافراز کشور به ارمغان آوردند.

اوج این ایثار در هشت سال دفاع مقدس است که حدود سه میلیون نفر از جوانان در کسوت سربازی دوشادوش سایر رزمندگان پایور و نیرو های مردمی بسیج شجاعانه جنگیدند و با تقدیم حدود 60 هزار نفر شهید و 140 هزار نفر جانباز، از اسلام، آرمان های انقلاب اسلامی و وجب به وجب خاک ایران عزیز دفاع کردند و پس از آن دوران نیز همیشه پشتوانه ای قوی برای نیرو های مسلح در تمامی عرصه های مأموریتی بوده اند.

در شرایط فعلی کشور نیز که استکبار جهانی و مزدوران منطقه ای آنان آرزوی تضعیف نیرو های دفاعی و امنیتی کشور را دارند، حضور مؤثر جوانان عزیز سرباز موجب ارتقای قدرت دفاعی، امنیتی و انتظامی کشور و ایجاد قدرت بازدارندگی شده است که درود خدا و درود ملت ایران بر این جوانان باد.

اینجانب با افتخار بر خود لازم می دانم روز چهارم هفته دفاع مقدس که مصادف با سوم مهرماه و روز سرباز می باشد را به تمامی همرزمان سربازم و خانواده های معظم شهدا و جانبازان عزیز سرباز تبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: سربازان موجب ارتقاء قدرت دفاعی و ایجاد بازدارندگی برای کشور هستند

سرلشکر باقری: سربازان موجب ارتقاء قدرت دفاعی و ایجاد بازدارندگی برای کشور هستند