مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:102021-09-25سياسي

رطوبت و آب در حال نفوذ به دیواره غربی سازه های آبی شوشتر قطع شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: در پی نفوذ آب و رطوبت وارد شده باید آب و رطوبت در حال نفوذ به دیواره غربی سازه های آبی شوشتر قطع شود.

- ، سید حکمت الله موسوی در خصوص جزییات این خبر اظهار کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای رسیده از پایگاه میراث جهانی سازه های آبی شوشتر مبنی بر نفوذ آب احتمالی از شبکه فاضلاب شهری به دیواره غربی این سازه، بازدیدی از این دیواره ها انجام شد و به سرعت موضوع در دستور کار و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان افزود: در پی نفوذ آب و رطوبت وارد شده، آسیب هایی در ایستایی دیواره غربی به وجود آمده است که باعث فاصله گرفتن و شکاف عمیق در توده های خاک از دیواره غربی سازه ها شد و به همین دلیل از نزدیک تهدیدهای احتمالی در بدنه مشاهده و ارزیابی اولیه شدند.

وی ادامه داد: پیش از بازدید حضوری، بلافاصله و پس از اطلاع از این اتفاق، مکاتبات و مذاکرات لازم با شرکت آب و فاضلاب شهرستان و استان صورت گرفت؛ همچنین موضوع خطرات احتمالی به اطلاع اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان و سایر دستگاه ها و مسئولان ذی ربط رسانده شد و تقاضای ورود و کمک به رفع خطر نیز صورت گرفت.

موسوی افزود: کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهرستان تلاش هایی را برای شناسایی محل شکستگی ها و تعمیرات موردنیاز ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رطوبت و آب در حال نفوذ به دیواره غربی سازه های آبی شوشتر قطع شود

رطوبت و آب در حال نفوذ به دیواره غربی سازه های آبی شوشتر قطع شود