مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:052021-09-25سياسي

برگزاری کلاس های حضوری درس موجب تهذیب می شود


تفاوت برگزاری کلاس دروس به صورت حضوری و مجازی در این است که حضور در کلاس دارای آثار و برکاتی ویژه ای است و از جمله آن ها باید گفت که استاد در کلاس درس، - ایسنا/فارس مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس گفت: تفاوت برگزاری کلاس دروس به صورت حضوری و مجازی در این است که حضور در کلاس دارای آثار و برکاتی ویژه ای است و از جمله آن ها باید گفت که استاد در کلاس درس، هم تهذیب، هم آموزش و هم پژوهش را به شاگردان خود تعلیم می دهد.

حجت الاسلام علیرضا حدائق شنبه سوم مهرماه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید مرکز تخصصی بنیاد مهدویت شیراز، گفت: گاهی تذکر یک استاد، مسیر هدایت شاگردان را بسیار کوتاه تر می کند.

او با اشاره به رسالت طلاب نسبت به حضرت ولی عصر (عج)، افزود: تمام فعالیت ها باید برای امام عصر (عج) باشد چراکه تمام کارها امروز در دست حضرت است.

مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس با اشاره به آیه 32 سوره توبه، اضافه کرد: در این آیه مهدوی در قرآن، به این نکته تذکر داده شده که تلاش و کوشش دشمنان دین این است که پیوسته نور خدا را به خاموشی بکشانند، اما پروردگار چاره ای اندیشیده که نورش را تمام کند اگر چه کافران اراده خداوند را بر نمی تابند، اما اراده خداوند این است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس های حضوری درس موجب تهذیب می شود

برگزاری کلاس های حضوری درس موجب تهذیب می شود