مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:052021-09-25سياسي

برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان تیپ نیروهای مخصوص 110 سلمان فارسی


به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از پیشکسوتان تیپ نیروهای مخصوص 110 سلمان فارسی در حسینیه شهیدان میر حسینی تیپ نیروی های مخصوص 110 سلمان فارسی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به مناسبت هفته دفاع مقدس، صبح امروز مراسم تجلیل از پیشکسوتان تیپ نیروهای مخصوص 110 سلمان فارسی در حسینیه شهیدان میر حسینی تیپ نیروی های مخصوص 110 سلمان فارسی برگزار شد.

در این مراسم فرمانده تیپ نیروهای مخصوص 110 سلمان فارسی گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس، شهادت و ایثار باید به نسل جوان منتقل شود.

 سردار حسین الماسی بر زندهنگه داشتن یاد و خطره شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: باید یاد و خاطره رزمندگان و سلحشوران عرصه های جبهه های جهاد و شهادت را گرامی بداریم تا نسل های آینده بدانند که این فرزندان رشید چه مجاهدت هایی را در دفاع از این مرز و بوم و اسلام انجام دادند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده مسئول دفتر نمایندگی تیپ نیروهای مخصوص 110 سلمان فارسی گفت: امروز نیروهای مسلح با اقتدار تمام در مسیر عزتمند شهداء حافظ این کشور و ارزش های اسلامی هستند و تحت فرمان رهبر معظم انقلاب از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

در پایان از تعداد 40 نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان تیپ نیروهای مخصوص 110 سلمان فارسی

برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان تیپ نیروهای مخصوص 110 سلمان فارسی