مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:402021-09-25بين الملل

استقبال مسکو از تشکیل دولت جدید لبنان


معاون وزیر خارجه روسیه در دیدار با یکی از نمایندگان پارلمان لبنان، ضمن گفتگو درباره تحولات خاورمیانه و شرایط فعلی لبنان و سوریه، از اتمام روند تشکیل کابینه در لبنان استقبال کرد.

- معاون وزیر خارجه روسیه در دیدار با یکی از نمایندگان پارلمان لبنان، ضمن گفتگو درباره تحولات خاورمیانه و شرایط فعلی لبنان و سوریه، از اتمام روند تشکیل کابینه در لبنان استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، طبق بیانیه ای که وزارت خارجه روسیه پس از دیدار میخاییل بوگدانف، معاون وزیر خارجه روسیه و فرستاده ویژه رییس جمهور این کشور به خاورمیانه و آفریقا با تونی فرنجیه، یکی از نمایندگان پارلمان لبنان منتشر کرد، آن دو درباره تحولات خاورمیانه و شرایط فعلی لبنان و سوریه با یکدیگر گفتگو کردند.

همچنین طبق این بیانیه، بوگدانف ضمن اشاره به استقبال مسکو از اتمام روند تشکیل کابینه در لبنان به ریاست نجیب میقاتی ابراز امیدواری کرد که بحران اقتصادی و اجتماعی در لبنان هر چه زودتر پشت سر گذاشته شود.

معاون وزیر خارجه روسیه در ادامه نیز بر حمایت کشورش از حاکمیت استقلال، وحدت و تمامیت ارضی لبنان و حق مردم این کشور برای استقلال در تصمیم گیری هایشان به دور از هرگونه دخالت خارجی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مسکو از تشکیل دولت جدید لبنان

استقبال مسکو از تشکیل دولت جدید لبنان