مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:252021-09-25اجتماعي

تلاش مدیران برای فراهم شدن فرصت آموزش حضوری


استاندار قم با اشاره به اهمیت تمهید شرایط برای بازگشایی حضوری مدارس، از اولویت آموزش مهارت محور و کاربردی در مدارس سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در آیین آغاز سال تحصیلی جدید در هنرستان قدس قم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت بیان کرد: تردیدی نیست که دستیابی به توسعه در گرو موفقیت در آموزش و پرورش نسل آینده ساز این کشور است.

وی همچنین با تبریک بازگشایی مدارس به دانش آموزان، والدین دانش آموزان، فرهنگیان و مسؤولان نظام آموزش و پرورش تصریح کرد: در شرایط کرونایی مجبوریم خود را با این شرایط تطبیق دهیم و از این رو سال تحصیلی جدید نیز به صورت غیرحضوری آغاز می شود.

استاندار قم ادامه داد: دانش آموزان عزیز ما در ماه های گذشته تاحدود زیادی از آموزش و پرورش چهره به چهره و حضوری محروم بودند، اما در هر صورت اجازه داده نشد تا آموزش و پرورش در کشور مختل و تعطیل شود.

وی افزود: البته به دنبال شرایطی هستیم که امکان آموزش حضوری فراهم شود، چراکه آموزش حضوری جزو ضروریات است.

سرمست در عین حال اضافه کرد: به همین منظور، توسعه امر واکسیناسیون در استان با حذف شرایط سِنّی و به صورت عمومی و گسترده و نیز با جدیت دنبال می شود تا ان شاء الله زمینه واکسینه کردن فرزندان و دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مدیران برای فراهم شدن فرصت آموزش حضوری

تلاش مدیران برای فراهم شدن فرصت آموزش حضوری