مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:252021-09-25سياسي

سربازان نقش مؤثری در ایجاد قدرت بازدارندگی دارند


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی ضمن گرامیداشت «روز سرباز»، نوشت: حضور مؤثر جوانان عزیز سرباز موجب ارتقای قدرت دفاعی، امنیتی و انتظامی کشور و ایجاد قدرت بازدارندگی شده است.

- ، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی روز سرباز را گرامی داشت و نوشت: در شرایط فعلی کشور نیز که استکبار جهانی و مزدوران منطقه ای آنان آرزوی تضعیف نیروهای دفاعی و امنیتی کشور را دارند، حضور مؤثر جوانان عزیز سرباز موجب ارتقای قدرت دفاعی، امنیتی و انتظامی کشور و ایجاد قدرت بازدارندگی شده است که درود خدا و درود ملت ایران بر این جوانان باد.

متن کامل پیام او بدین شرح است: با عرض سلام و ارادت به محضر حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) و درود به روح مطهر حضرت امام خمینی (ره) و شهدای معظم، هفته دفاع مقدس که یادآور هشت سال ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی تمامی دلاورمردان ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است را به همه رزمندگان به ویژه سربازان وظیفه که با حضور مؤثر و تاریخ ساز خود در این حماسه عظیم، رژیم بعثی عراق و استکبار جهانی را به زانو درآوردند، تبریک عرض می کنم.

خدمت مقدس سربازی همواره تبلور مشارکت جوانان ذکور کشور در ایجاد امنیت پایدار و دفاع از عزت، استقلال و تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازان نقش مؤثری در ایجاد قدرت بازدارندگی دارند

سربازان نقش مؤثری در ایجاد قدرت بازدارندگی دارند