مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:252021-09-25سياسي

نیاز به فرهنگ دفاع مقدس داریم


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: ما نیاز به فرهنگ دفاع مقدس داریم؛ فرهنگ جهاد و ایثار، فرهنگی است که باعث شد دشمنان ما با آن شکست بخورند و ما بدون اتکا به هیچ کشوری توانستیم صدام را شکست دهیم.

- ایسنا/خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: ما نیاز به فرهنگ دفاع مقدس داریم؛ فرهنگ جهاد و ایثار، فرهنگی است که باعث شد دشمنان ما با آن شکست بخورند و ما بدون اتکا به هیچ کشوری توانستیم صدام را شکست دهیم.

سردار حسن شاهوارپور در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که امروز (سوم مهر) در صبحگاه سپاه ولی عصر(عج) خوزستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، اظهار کرد: امروز از پیشکسوتان و جانبازان تجلیلی انجام شد.

ما مدیون آن ها هستیم لذا تعدادی از آن ها امروز دعوت شده اند و از ایثارگری ها و مجاهدت آن ها تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ما نیاز به فرهنگ دفاع مقدس داریم؛ فرهنگ جهاد و ایثار، فرهنگی است که باعث شد دشمنان ما با آن شکست بخورند و ما بدون اتکا به هیچ کشوری توانستیم صدام را شکست دهیم.

این از برکت حضور شهیدان، رزمندگان و پیشکسوتان بود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه جوانان ما و همه مردم بدانند که جامعه امروز ما مدیون عزیزانی است که در آن دوران جوانی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به فرهنگ دفاع مقدس داریم

نیاز به فرهنگ دفاع مقدس داریم