مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:102021-09-25سياسي

آغاز پویش جهادی تزریق 300 هزار دوز واکسن کرونا طی 10 روز


جانشین شهردار تهران در ستاد مدیریت تهران کرونای شهرداری تهران از آغاز پویش جهادی تزریق 300 هزار دوز واکسن کرونا در 26 مجموعه جدید واکسیناسیون شهرداری طی 10 روز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز دوش دولت در کلان شهر تهران بود.

از این رو ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران با اتخاذ رویکرد فرماندهی و مدیریت واحد و یکپارچه در نهادهای مختلف شهری و با انتصاب مسئول سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران به عنوان جانشین شهردار در این ستاد تشکیل و طی دو هفته کار جهادی و شبانه روزی و با مشارکت و همکاری تمام مراکز شهرداری تهران از جمله سازمان ها، شرکت ها و مناطق مختلف شهرداری تهران، برنامه جامعی در 140 محور تدوین و پیش بینی کرده است که گزارش آن به ریاست محترم جمهوری نیز ارائه شده است.

نصیری با تاکید بر اینکه اولویت بهداشت و پیشگیری حاکم بر این برنامه ها است، افزود: این طرح با رویکرد محله محوری و مشارکت مردمی و همبستگی بین همه دستگاه های اجرایی، حاکمیتی، دولتی، خصوصی و مراکز شهرداری تهران تهیه شده و یک حرکت جدید به شمار می آید که گام اول آن تدارک مجموعه های جدید واکسیناسیون شهرداری تهران است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو میلیون دوز واکسن در مراکز پیش بینی شده از قبل تزریق شده افزود: با آغاز این پویش که از روز سه شنبه آغاز شده مقرر شد تا پایان 10 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش جهادی تزریق 300 هزار دوز واکسن کرونا طی 10 روز

آغاز پویش جهادی تزریق 300 هزار دوز واکسن کرونا طی 10 روز