مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:062021-09-25بين الملل

بایدن، ترامپ را به خاطر جا گذاشتن اسباب بازی های گلف در کاخ سفید حرامزاده خواند


بر اساس افشاگری کتاب جدید دو خبرنگار روزنامه واشنگتن پست، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا ظاهرا از متعلقات نامعمول به جای مانده از سوی دونالد ترامپ در کاخ سفید چندان خرسند نبوده است.

- بایدن، ترامپ را به خاطر جا گذاشتن "اسباب بازی های گلف" در کاخ سفید "حرامزاده" خواند بر اساس افشاگری کتاب جدید دو خبرنگار روزنامه واشنگتن پست، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا ظاهرا از متعلقات نامعمول به جای مانده از سوی دونالد ترامپ در کاخ سفید چندان خرسند نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آنگونه که در کتاب خطر این دو خبرنگار به نامهای باب وودوارد و رابرات کاستا نوشته شده، جو بایدن، واکنشی منفی به یک صفحه بزرگ پخش تصاویر ویدیویی که از سوی دونالد ترامپ، رییس جمهور قبل از وی برای اجرای بازی های گلفش مورد استفاده قرار میگرفته نشان داده و ترامپ را به خاطر اسباب بازی های گلف که جا گذاشته، حرامزاده خواند.

طبق بخشی از این کتاب بایدن در یک موقعیت با مشاهده اسباب بازی های گلف رییس جمهور سابق آمریکا اظهار کرد: عجب عوضی به تمام معنایی .

در این کتاب نوشته شده که بایدن به عنوان جانشین ترامپ در ریاست جمهوری به هنگام اقامت گزیدن در اقامتگاه رسمی روسای جمهور آمریکا مشتاق به پشت سر گذاشتن کامل دوره ترامپ بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن، ترامپ را به خاطر جا گذاشتن اسباب بازی های گلف در کاخ سفید حرامزاده خواند

بایدن، ترامپ را به خاطر جا گذاشتن اسباب بازی های گلف در کاخ سفید حرامزاده خواند