مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:062021-09-25اقتصادي

اعتراض اصناف اهواز به افزایش 5 تا 10 برابری عوارض کسب


شهرداری اهواز در سال جاری، مبلغ عوارض کسب برای اصناف را از 5 تا 10 برابر افزایش داده و اتاق اصناف اهواز در این خصوص اعتراض خود را به استانداری خوزستان اعلام کرده است.

- ایسنا/خوزستان نایب رییس اتاق اصناف اهواز گفت: شهرداری اهواز در سال جاری، مبلغ عوارض کسب برای اصناف را از 5 تا 10 برابر افزایش داده و اتاق اصناف اهواز در این خصوص اعتراض خود را به استانداری خوزستان اعلام کرده است.

بهنام حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تورم، کاهش نقدینگی و تعطیلی، بیشترین ضرر را به اصناف وارد کرده است؛ شاید این موضوع برای تجار و بازرگانان خوب بوده باشد اما برای کسبه خرد، دردسرآفرین بوده است.

وی افزود: حلقه اتصال عرضه کالا از کارخانه داران به مردم، کسبه بازار هستند که این قشر تا حدودی آسیب پذیر است زیرا اشتغالزایی در واحدهای صنفی زیاد است و هر واحد صنفی دست کم، 2 نفر نیرو دارد.

حیدری با اشاره به افزایش 5 تا10 برابری عوارض شهرداری برای اصناف، تشریح کرد: متاسفانه شهرداری اهواز در سال جاری، مبلغ عوارض کسب برای اصناف را از 5 تا 10 برابر افزایش داده است؛ اتاق اصناف اهواز در این خصوص اعتراض خود را به استانداری خوزستان اعلام کرده است؛ متاسفانه کمکی به اصناف نمی شود که هیچ، بار مالی نیز بر دوش آن ها وارد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض اصناف اهواز به افزایش 5 تا 10 برابری عوارض کسب

اعتراض اصناف اهواز به افزایش 5 تا 10 برابری عوارض کسب