مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:052021-09-25سياسي

اهتزاز بیرق اربعین حسینی در بین الحرمین شیراز


طی مراسمی و با حضور نماینده ولی فقیه در فارس، روحانیون، مسئولان و هیئت های مذهبی استان، بیرق اربعین حسینی(ع) در بین الحرمین شیراز به اهتزاز درآمد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی و با حضور نماینده ولی فقیه در فارس، روحانیون، مسئولان و هیئت های مذهبی استان، بیرق اربعین حسینی(ع) در بین الحرمین شیراز به اهتزاز درآمد.

آیت الله لطف الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس در حاشیه اهتزاز پرچم اربعین حسینی در بین الحرمین شیراز و بازدید از این موکب و سایر مواکب مستقر در این منطقه، گفت: این توفیق برای مردم شیراز است که در سومین حرم اهل بیت(ع) زندگی می کنند و اگر از نزدیک نتوانستند به زیارت امام حسین(ع) بروند، مسلماً می توانند با زیارت حضرت احمدبن موسی(ع) و برادران بزرگوارش ثواب زیارت را برای خود داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موکب احمدبن موسی(ع)، آیت الله لطف الله دژکام افزود: به حمدالهی، سنتی طی دو سال اخیر در شیراز ایجاد شده است که در بین الحرمین حرم های حضرت شاهچراغ(ع) و حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) موکب هایی که نتوانستند در مسیر اربعین حاضر شوند، در این منطقه شیراز برپا شده و به مردم همان خدماتی را ارائه دهند که به زائران در اربعین حسینی ارائه می دادند و این مسئله هم حال و هوای بین الحرمین و هم حضور ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتزاز بیرق اربعین حسینی در بین الحرمین شیراز

اهتزاز بیرق اربعین حسینی در بین الحرمین شیراز