مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:002021-09-25سياسي

چهارمین کنگره ملی «لاله های سفید» برگزار شد


چهارمین کنگره ملی «لاله های سفید» صبح امروز سوم مهر ماه 1400 در سالن خلیج فارس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

- چهارمین کنگره ملی لاله های سفید صبح امروز سوم مهر ماه 1400 در سالن خلیج فارس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،در این کنگره ملی دکتر امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ سردار یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و جمعی از خانواده های شهدای حج حضور دارشتند.

هدف از برگزاری کنگره لاله های سفید، فراموش نشدن شهدای حج خونین و فاجعه منا است یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با بیان اینکه در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس این کنگره در حال برگزاری است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاکید دارند که هرگز شهدای فاجعه منا فراموش نشوند و برگزاری این کنگره برای تحقق فرمایش ایشان است.

وی افزود: یاد و خاطره آحاد شهدا را گرامی می دارم که افتخار میزبانی از تعدادی خانواده های معظم و معزز آنها در این کنگره نصیب مان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین کنگره ملی «لاله های سفید» برگزار شد

چهارمین کنگره ملی «لاله های سفید» برگزار شد