مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:002021-09-25اجتماعي

پیشنهاد ثبت اقدام شجاعانه علی لندی در کتب درسی


با هماهنگی با سرپرست وزارت آموزش و پرورش بنا بر این شد که با هماهنگی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان یک بنایی آموزشی به نام «علی لندی» نام گذاری شود و پیشنهاد بدهیم که در صفحات مربوط به اقدامات مهم شخصیت ها در کتب درسی از این دانش آموز یاد شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با هماهنگی با سرپرست وزارت آموزش و پرورش بنا بر این شد که با هماهنگی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان یک بنایی آموزشی به نام علی لندی نام گذاری شود و پیشنهاد بدهیم که در صفحات مربوط به اقدامات مهم شخصیت ها در کتب درسی از این دانش آموز یاد شود.

کوروش مودت در آیین نمادین آغاز سال تحصیلی 1401-1400 که امروز (سوم مهر) در دبیرستان بقیه الله عین دو اهواز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت، 305 شهید فرهنگی و دوهزار و 834 شهید دانش آموز، اظهار کرد: یاد و خاطره دانش آموز شجاع خوزستانی علی لندی که اقدامی شجاعانه انجام داد را گرامی می داریم.

با هماهنگی با سرپرست وزارت آموزش و پرورش بنا بر این شد که با هماهنگی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان یک بنایی آموزشی به نام علی لندی نام گذاری شود و پیشنهاد بدهیم که در صفحات مربوط به اقدامات مهم شخصیت ها در کتب درسی از این دانش آموز یاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ثبت اقدام شجاعانه علی لندی در کتب درسی

پیشنهاد ثبت اقدام شجاعانه علی لندی در کتب درسی