مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:002021-09-25اجتماعي

در خواست از آموزش و پرورش برای ثبت قهرمانی «علی لندی» در کتب درسی


دانش آموزان عضو اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان کل کشور در نامه ای به سرپرست وزارت آموزش و پرورش خواستار ثبت قهرمانی «علی لندی» در کتب درسی شدند.

- در خواست از آموزش و پرورش برای ثبت قهرمانی علی لندی در کتب درسی دانش آموزان عضو اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان کل کشور در نامه ای به سرپرست وزارت آموزش و پرورش خواستار ثبت قهرمانی علی لندی در کتب درسی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این نامه آمده است: در ایام اربعین حسینی و در آغازین روزهای ماه مهرو مهرورزی، کبوتری سبکبال ازخانواده بزرگ آموزش و پرورش در امتداد خط سرخ علی اکبر حسین (ع) مهربانانه به آسمان پرکشید و خبر عروجش، شوک بزرگی به احوال همگان وارد کرد و همه را آزرده خاطر کرد اما در برابر قضا و مشیت الهی، چاره ای زیباتر از رضا و تفویض امور به او نیست.

بدینوسیله مراتب تسلیت و همدردی خود را قلبا اعلام و ازحیٌِ سبحان، پروردگار مهربان، برای حضرتعالی، دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت اسلامی، خانواده گرانقدرش و تمامی داغداران، صبری سجادگونه و برای آن مهاجر الی الله، علو درجات و تحیات را خواستاریم.

امیدواریم به حرمت ایام اربعین حسینی و این ایثار حسین گونه اش در عنفوان دوره نوجوانی، مورد شفاعت حضرتش قرار بگیرد و بر سفره مولی و صاحب این شب و روزها مهمان باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خواست از آموزش و پرورش برای ثبت قهرمانی «علی لندی» در کتب درسی

در خواست از آموزش و پرورش برای ثبت قهرمانی «علی لندی» در کتب درسی