مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-25سياسي

توانمندی رزمی کنونی ایران در تاریخ سابقه نداشته است


فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش گفت: کشور به مرحله ای از توانمندی رزمی رسیده که در هیچ وقت تاریخ نداشته است و در دفاع از مرزها با هیچ کس شوخی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، امیر غلامعلیان امروز در آیین یادواره شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در هوانیروز کرمان اظهار کرد: هفته دفاع مقدس تداعی کننده فرهنگ مقاومت و سلحشوری در تاریخ انقلاب اسلامی است و منحصرترین پدیده در تاریخ انقلاب دفاع مقدس است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش عنوان کرد: سال 1357 بعد از اینکه انقلاب طومار سلطنت پهلوی را در هم پیچید و تغییر را در هندسه جهان قدرت به وجود آورد و نظام دوقطبی را با ظهور قدرت جدید به عنوان ضلع سوم تاریخ سازی در جهان داشت، انقلاب توازن قدرت را در دنیا به هم زد.

وی ادامه داد: بدنه ارتش، انقلابی و گوش به فرمان امام بود؛ وقتی زمزمه های ایجاد انقلاب به گوش رسید، به مردم پیوست و بساط شاهنشاهی از ایران برچیده شد و یک ضلع نفوذ برای آمریکا از بین رفت.

امیر غلامعلیان ابراز کرد: با وجود توطئه های علیه انقلاب در آغاز پیروزی انقلاب، آن چه موجب شد کشور از تمام بحران ها گذر کند، دم مسیحایی حضرت امام (ره) بود.

وی افزود: ارتش درگیر سرکوب بحران های داخلی بود و تنها نیروی نظامی منسجم بود؛ سپاه به طور کامل درگیر رزم نشده بود و نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی رزمی کنونی ایران در تاریخ سابقه نداشته است

توانمندی رزمی کنونی ایران در تاریخ سابقه نداشته است