مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-25سياسي

دفاع از وطن رسالت انسانی است


امام جمعه اهل سنت دهستان باغلق راز و جرگلان گفت: اهل سنت مانند برادران شیعه خود، با اعتقاد به اینکه دفاع از وطن رسالت انسانی است در میدان نبرد مشارکت چشمگیر داشتند و مطیع فرمان رهبری بودند.

- غفورآخوند یزدانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: اهل سنت مانند برادران تشیع با اعتقاد به اینکه دفاع از وطن رسالت انسانی اســت در میدان نبرد مشارکت چشمگیر داشتند و مطیع فرمان رهبری بودند لذا با احســاس تکلیف همه توان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع از وطن به میدان جنگ رفتند و با نثار خون خود از میهن دفاع کردند.

وی گفت: در هشــت ســال دفاع مقدس هر قوم با هر اندیشه ای برای دفاع از خاک وطن احســاس تکلیف کرد و به میدان نبرد شــتافت، جوانان زیادی در راه حفاظت و حراســت کشــور شــهید شده و اسیران و ایثارگــران زیادی در این راه تقدیم شــده اســت لذا هــم اکنون وظیفه ســنگینی بر عهده ما قرار دارد، افراد زیادی رفتند تا خاک وطن حراست و حفاظت شــود و امروز بر ما اســت که قدر آنچه را که داریم بدانیم و از آن حفاظت کنیم.

امام جمعه اهل سنت دهستان باغلق راز و جرگلان افزود: ملت ایران با دفاع مقدس، استقلال خود را حفظ کرد و به تمام جهانیان فهماند که این ملت به خاطر اســلام و وطن از همه چیز خود می گذرد و همه با هم مدافع اســلام و انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از وطن رسالت انسانی است

دفاع از وطن رسالت انسانی است