مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:452021-09-25اجتماعي

خروجی آموزش و پرورش انسان های بزرگ است


رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ارزشمندین ترین رسالت انسان را تعلیم دانست و گفت: این رسالت قابل مقایسه با دیگر مسائل نیست.

- ، الهام یاوری صبح امروز شنبه در مراسم زنگ بازگشایی مدارس اصفهان اظهار داشت: مسئله تعلیم و تربیت آنچنان اهمیتی دارد که در تاریخ پیامبران توان خود را بر انجام این فرایند استوار کرده اند.

وی افزود: در آیاتی از قرآن کریم خداوند بابت آفرینش انسان ها و اهدای موهبت های جسمی و روحی خود را به وصف کریم معرفی می فرمایند، اما در آیات دیگر خداوند خود را به وصف معلمی توصیف می کند و نعمت و موهبت به انسان ها را آموزش با قلم ذکر کرده و از وصف کریم ترین استفاده می نمایند.

رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ادامه داد: این موضوع نشان می دهد کرامت تعلیم از کرامت خلقلت روحی و جسمی بزرگ تر است، اگر خداوند رسالتی فراتر از تعلیم و تربیت قائل بود انبیای الهی را به آن می گمارد.

ارزشمندترین رسالت تعلیم و تربیت است وی با تاکید بر اینکه ارزشمندترین رسالت در جهان خلقت پرورش و تعلیم و تربیت انسان ها است، اضافه کرد: چقدر کوتاه نگری است که ارزش تعلیم و تربیت را قابل مقایسه با برخی ابعاد کوچک مادی بدانیم زیرا محاسبات خرد و زمینی کوتاه تر از آن است که رسالت معلمان را ارزیابی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروجی آموزش و پرورش انسان های بزرگ است

خروجی آموزش و پرورش انسان های بزرگ است