مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:352021-09-25فرهنگي

پاسداشت غیرت و ایثار قهرمان نوجوان ملی در جشنواره فیلم کودک


علیرضا تابش دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان عنوان کرد که این رویداد غیرت و ایثار علی لندی؛ این قهرمان ملی را پاس خواهد داشت.

- به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، علیرضا تابش دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در پیامی به مناسبت درگذشت علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای عنوان کرد: جشنواره فیلم کودک و نوجوان و پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان غیرت و ایثار این قهرمان ملی را پاس خواهد داشت.

در متن پیام علیرضا تابش چنین آمده است: نوجوانان پر شور این مرز و بوم، در عرصه علم و عمل، همواره، نگاه منتظر تاریخ را خیره خود ساخته اند.

در ایامی که مردم ایران زمین از یکسو در اربعین سالار شهیدان به سوگ نشسته اند و از دیگر سو، یاد و خاطره سلحشوران هشت سال دفاع مقدس را احیا می کنند، شاهد خلق حماسه دیگری از سوی نوجوان آسمانی شده هستیم، علی لندی، متولد دهه 80 فرزند برومند ایذه ای که ایثارگرانه، دل به آتش زد و در قامتی پهلوانانه، خود را به کاروان مردان و زنان زلال این سرزمین رساند.

امسال هنرمندان در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان و پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان، غیرت و ایثار این قهرمان ملی را پاس خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداشت غیرت و ایثار قهرمان نوجوان ملی در جشنواره فیلم کودک

پاسداشت غیرت و ایثار قهرمان نوجوان ملی در جشنواره فیلم کودک