مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:352021-09-25دانش

نیازمند تغییر حکمرانی فضای دانشگاهی هستیم/دانشگاه ها به فضای آرام نیاز دارند


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر اینکه باید حکمرانی در حوزه علم و دانشگاه ها تغییر پیدا کند، گفت: با تغییر حکمرانی در این مراکز بسیاری از امور در دانشگاه ها به صورت مشترک خواهد بود و ظرفیت نرم افزارها و اپلیکیشن ها به صورت یکسان در مراکز علمی .

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر اینکه باید حکمرانی در حوزه علم و دانشگاه ها تغییر پیدا کند، گفت: با تغییر حکمرانی در این مراکز بسیاری از امور در دانشگاه ها به صورت مشترک خواهد بود و ظرفیت نرم افزارها و اپلیکیشن ها به صورت یکسان در مراکز علمی و دانشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدرضا عاملی در مراسم آغاز سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور که امروز در دانشگاه شریف برگزار شد، به شیوع کرونا ویروس در کشور و تبعات آن اشاره کرد و گفت: سال تحصیلی 1400 در حالی آغاز می کنیم که 17 ماه از شیوع کرونا در کشور ما گذشته است و شاهد کشته شدن بیش از 100 هزار نفر از هم وطنانمان بودیم و متأسفانه بسیاری از اساتید، دانشجویان و کارکنان جامعه دانشگاهی نیز بر اثر این ویروس جان خود را از دست دادند.

وی در ادامه رسالت جامعه دانشگاهی در روزهای شیوع کرونا و تأمین سلامت مردم را بسیار سنگین عنوان کرد و گفت: انتظار می رود سال 1400 راهگشای مسیرهای جدیدی در عرصه پژوهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تغییر حکمرانی فضای دانشگاهی هستیم/دانشگاه ها به فضای آرام نیاز دارند

نیازمند تغییر حکمرانی فضای دانشگاهی هستیم/دانشگاه ها به فضای آرام نیاز دارند