مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:302021-09-25اجتماعي

هوشمند سازی 730 مدرسه در لرستان


طی سال های اخیر 730 مدرسه در استان هوشمندسازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید موسی خادمی امروز شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی 1400 - 1401 و نواختن زنگ مهر و مقاومت همزمان با سراسر کشور در مرکز لرستان گفت: آغاز مهرماه برای همگان یادآور خاطرات و روزهای خاص است، در طول زندگی هر انسانی روزها و شب های اثرگذاری وجود دارد که تمام زندگی او را تحت تأثیر خود قرار می دهد که برای همه ما روز آغاز بازگشایی مدارس یکی از این روزهای اثر گذار است.

وی با یادآوری اهمیت و نقش مهم معلمان در جامعه اظهار داشت: تعابیر مختلفی برای حرفه معلمی به کار رفته که در واقع از تعبیر امام راحل با عنوان معلمی شغل انبیاست به عنوان کامل ترین تعبیر یاد می شود.

استاندار لرستان همچنین تصریح کرد: دانش آموزان در تعبیری دیگر به عنوان نهال هایی هستند که معلم نقش باغبان و پرورش دهنده آنها را بر عهده گرفته و در آینده آنها را تبدیل به درختان پر بار و پرثمری برای جامعه خواهند کرد.

خادمی ادامه داد: معلمان با رفتار خود در کنار آموزش علوم، به ساختن و پرداختن شخصیت دانش آموزان کمک می کنند و اینکه دانش آموزان در آینده چه رفتاری از خود نشان خواهند داد، نتیجه آموزش و تربیت امروز معلمان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمند سازی 730 مدرسه در لرستان

هوشمند سازی 730 مدرسه در لرستان