مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:202021-09-25پزشكي

چاقی، تهدیدی برای بزرگسالان مبتلا به اوتیسم


خوب غذا خوردن و ورزش منظم می تواند برای هر فردی یک چالش باشد، اما برای افرادی که دارای اختلال طیف اوتیسم یا معلولیت ذهنی هستند، این چالش به طور تصاعدی بیشتر است.

- ایسنا/خراسان رضوی خوب غذا خوردن و ورزش منظم می تواند برای هر فردی یک چالش باشد، اما برای افرادی که دارای اختلال طیف اوتیسم یا معلولیت ذهنی هستند، این چالش به طور تصاعدی بیشتر است.

به نقل از یو اس نیوز، بسیاری از مردان و زنان جوان مبتلا به اوتیسم و معلولیت های فکری با خطر قابل توجهی برای چاقی و همه عوارض سلامت ناشی از آن روبرو هستند.

با این حال، نتایج مطالعه آزمایشی کوچک و جدید نشان می دهد که رژیم غذایی و برنامه ورزشی متناسب با چنین افرادی که در محیط گروهی با حمایت خانواده ارائه می شود، می تواند افزایش وزن را متوقف کرده یا حتی باعث کاهش وزن قابل توجه شود.

لورا نبورز، محقق اصلی این تحقیق توضیح داد که این برنامه توصیه های وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) را با تعیین هدف برای پیشرفت در جهت خوردن غذاهای سالم تر و انجام فعالیت بدنی مرتبط می کند.

نبورز که استاد دانشکده خدمات انسانی دانشگاه سینسیناتی (UC) آمریکا است، افزود: ما کمک به تهیه غذا با خانواده را ترغیب کردیم و اطلاعات مربوط به سلامتی را با خانواده برای ارتقاء سلامت خانواده به اشتراک گذاشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاقی، تهدیدی برای بزرگسالان مبتلا به اوتیسم

چاقی، تهدیدی برای بزرگسالان مبتلا به اوتیسم