مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:002021-09-25اجتماعي

کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای هوای گیلان در روزهای ابتدایی پاییز


مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به آغاز نخستین بارش های پاییزی در این استان، گفت: دمای هوا نیز 5 تا 10 درجه کاهش می یابد.

- با اشاره به اینکه آخرین الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی، اظهار کرد: از عصر روز گذشته با شمالی شدن جریانات هوایی شاهد آغاز بارش نخستین باران پاییزی در استان گیلان بودیم.

وی با بیان اینکه این شرایط تا فردا (یکشنبه) ادامه دارد، افزود: برای امروز آسمان اکثر مناطق استان گیلان ابری و مه آلود همراه با بارندگی و وزش باد پیش بینی شده است.

مدیر کل هواشناسی گیلان ادامه داد: با توجه به این بارش ها بای امروز در برخی مناطق رگباری و شدید خواهد بود آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه دور از انتظار نیست.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان باید در این ساعات از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها برای جلوگیری از بروز حوادث جدا خودداری کنند.

دادرس با اشاره به اینکه کشاورزان نیز باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز خسارت به محصولات را اتخاذ کنند، گفت: در این مدت دمای هوا نیز 5 تا 10 درجه کاهش می یابد.

وی اضافه کرد: دریای خزر با ارتفاع موج 60 سانتی متر تا یک متر و 70 سانتی متر نیز برای روزهای امروز و یکشنبه برای فعالیت های دریانوردی نامناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای هوای گیلان در روزهای ابتدایی پاییز

کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای هوای گیلان در روزهای ابتدایی پاییز